YARDIMA MI İHTİYACINIZ VAR? MÜŞTERİ HİZMETLERİNE ŞU NUMARADAN ULAŞABİLİRSİNİZ: 0216 554 66 33

1. MICHELIN SERTİFİKALI BAYİLER

MICHELIN sertifikalı bayi ibaresi bu satış noktasının, ürün pazarlaması ve hizmet açısından MICHELIN tarafından konulmuş titiz kalite standartlarını karşıladığını garanti eder. Bu sertifika aşağıdakilerin garantisidir:

  • Rahat ve hoş bir ortamda
  • Mümkün olan en kısa zamanda size yardımcı olmak için bekleyen tamamen eğitimli ekipler
  • Gereksinimlerinize uygun kişiye özel ilgi
  • Yapılacak işin şeffaf maliyet tahmini
  • Yapılacak işin tam açıklaması
  • Uygun ekipman
  • Profesyonel teknik bilgi

2. RANDEVU TARİHİNDE ESNEKLİK

Yeni lastiklerinizi bayinizden teslim almak & aracınıza taktırmak için size uygun olabilecek 3 farklı tarih belirleyebilirsiniz. Sistem üzerinden en erken 48 saat en geç 9 gün sonrası için seçim yapabilirsiniz.Bayiniz sipariş talebinizi aldıktan sonra en geç 24 saat içerisinde sizi randevu teyidi için arayacak karşılıklı onayınız, ürün stok durumu ve talebiniz doğrultusunda bu tarihlerin dışında ( daha erken / daha ileriki bir tarih ) bir tarih için de sizinle teyitleşebilecektir.

3. GÜVENLİ ALIŞVERİŞ

MICHELIN Sanal Marketten ürün satın almak, size dolandırıcılıktan korunmanızı sağlayan emniyetli ve güvenli bir ödeme yöntemi temin eder.

E-ticaretin ürün/hizmet sunan kısmında yer alan mağazalar için ödeme adımı ve bu adımda tercih edilen ödeme sağlayıcısının öneminin, ürün/hizmet alan kısmında yer alan tüketici tarafı için ise mağazanın güvenilirliği ve ödemenin güvenli bir şekilde tamamlanmasının öneminin farkındayız. Bu yüzden de basit, güvenli ve yenilikçi altyapısıyla Türkiye'nin lider ödeme sistemi PayU güvenilir iş ortağımız.Satış formuna girdiğiniz her bilgi, ödeme sürecinin sonuna kadar gerçekleşen tüm işlemleriniz 3'üncü kişilerin erişimine karşı en gelişmiş SSL sertifikası ve PayU sistemi ile korunmaktadır. Michelin Sanal Market kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde kayıt altına almayacağını ve 3'üncü kişiler tarafından görüntülenemeyeceğini garanti eder.

Ek olarak Michelin Sanal Market üzerinden listelenmiş banka kredi kartları ile 9’a kadar taksitlendirme imkanı ile alışveriş yapabilirsiniz.Ayrıca tüm banka kartları ile tek çekim üzerinden siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

1. GENEL BİLGİ

MICHELIN Sanal Market, ürünlerin bayiler tarafından tedarik edildiği, işlemlerin ise MICHELIN Sanal Market operatörü tarafından yürütüldüğü sanal bir pazardır.

Bu Sanal Market, size aşağıdaki avantajları sağlar:

  • Size yakın konumda bulunan ya da tercih ettiğiniz lokasyondaki bayilerdeki MICHELIN ürünlerinin fiyatlarını görebilirsiniz.
  • Bu ürünleri sanal ortamda satın alabilirsiniz.
  • Lastik sökme- takma, balans ve lastik oteli gibi ek hizmetler satın alabilirsiniz (bu hizmetleri sunan bayiler için geçerlidir)
  • Bayi iletişim bilgilerine, koordinatlarına ve ulaşım bilgilerine ulaşabilirsiniz
  • Bayilerle e-mail üzerinden direkt iletişim kurup sizinle iletişime geçmelerini talep edebilirsiniz.
  • Sadece bu platfrom üzerinden yapacağınız alışverişlere özel kurgulayacağımız kampanya ve avantajlardan faydalanabilirsiniz.
  • Bayilerin hizmet kalitesi ile ilgili diğer müşterilerin yaptıkları değerlendirmelere ulaşabilir, bayilerimiz hakkında kendi görüşlerinizi de paylaşabilirsiniz.

MICHELIN Sanal Market, lastiklerinizi sanal ortamda kolaylıkla satın almanızı sağlayan bir ortamdır:

  • Lastik seçme modülü aracılığıyla ihtiyaçlarınıza en uygun ürünü seçersiniz
  • Bulunduğunuz yere en yakın hangi bayilerin bu ürüne sahip olduklarını ve hangi fiyattan sattıklarını görmek için bulunduğunuz şehri ve posta kodunuzu girersiniz
  • Tercih ettiğiniz bayi teklifini seçersiniz
  • Lastiklerinizin takılması için ya da lastiklerinizi bayiden teslim almak için bir randevu talep edersiniz (sipariş tarihinden sonra 2 ila 9 gün içerisinde)
  • Ödemenizi yapar ve ardından sipariş referans numarasıyla birlikte onay e-postanızı alırsınız
  • Ardından bayiniz nihai randevu zamanını onaylamak için sizi arar (24 saat içinde)
  • Sipariş özetinizi içeren belgeyle bayinize gider ve lastiklerinizi taktırır ya da lastiklerinizi teslim alırsınız

Arzu etmeniz durumunda ürün seçiminizin çıktısını alabilir, ardından bayinizin koordinatlarını ve ulaşım bilgilerini alarak ürününüzü doğrudan bayide de satın alabilirsiniz.

MICHELIN Kalite belgesi, bir satış noktasının teknik servis ve satılan ürünlerle ilgili iletişim faaliyetleri çerçevesinde MICHELIN tarafından oluşturulmuş olan zorlu kalite standartlarını karşıladığını gösterir.

Size en iyi servisi sunabilmek adına, MICHELIN mağazada yer alacak olan bayilerin seçilmesine yönelik bazı kriterler belirlemiştir.

Bu kriterler İnternet sitesi ziyaretçilere açılmadan önce tüm yetkili MICHELIN bayilerine duyurulmuştur ve ardından MICHELIN bu kriterleri karşılayan yetkili bayileriyle bir protokol yürürlüğe koymuştur.

Daha ayrıntılı bilgi için MICHELIN'le iletişime geçebilirsiniz

2. ÜRÜNLER

Arabanıza uygun lastikleri bulmak için öncelikle MICHELIN İnternet sitesinde bulunan lastik bulucuyu kullanmanızı ve orada belirtilen tüm adımları tamamlamanızı öneririz.

Aradığınız bilgiye yine de ulaşamazsanız, şu numaradan müşteri destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz: 0216 554 66 33.

MICHELIN lastikleri 2 yıl garantilidir, faturanız garanti belgesi niteliğindedir.

MICHELIN Sanal Market öncelikle sizin arama yaptığınız lokasyondaki bayilerin stoklarında tale ettiğiniz ürün var mı diye kontrol eder. Eğer belirttiğiniz lokasyonda Michelin Sanal Markete üye bayi yahut bu lokasyondaki bayilerin stoğunda talep ettiğiniz lastikler yoksa, sistem bu lokasyona en yakın-stoğunda talep ettiğiniz lastikler bulunan bayileri size listeler.

MICHELIN Sanal Market, sadece bu ortama katılmayı kabul eden belirli MICHELIN yetkili bayilerini görüntüler, MICHELIN bayi ağı içindeki tüm bayileri içermez.

Aramakta olduğunuz ürün o anda Sanal Market'te bulunmuyorsa, http://bayiler.michelin.com.tr adresindeki bayi bulma aracını kullanabilir ve size en yakın MICHELIN bayisiyle iletişim kurabilirsiniz.

Şu numaradan müşteri destek hattımızı arayabilirsiniz: 0216 554 66 33

İlgilendiğiniz bir bayide bir ürün ya da uygun fiyat bulduğunuzda, seçtiğiniz ürünlerin özetini yazdırabilir, bayiyi ziyarete giderken bu fiyat ve bayi bilgisini beraberinizde götürebilirsiniz.

3. SİPARİŞ VE ÖDEME

MICHELIN Sanal Market'te lastik siparişi verdiğinizde, dijital ortamda kredi kartıyla tek çekimle ya da ödeme sayfasındaki listeden belirleyeceğiniz taksit sayısı doğrultusunda taksitle ödemenizi yapabilirsiniz.

MICHELIN Sanal Market, ödeme sayfasında aktarılan tüm verinin sadece banka tarafından görüntülenebilmesine imkan veren bir şifreleme sağlayan 256 bit şifrelemeli SSL sertifikasına (Güvenli Yuva Katmanı) sahiptir, bu sayede müşteri bilgileri korunmuş olur.

MICHELIN ayrıca satın alma sürecinde yetkilendirmeyi gerekli kılarak sizi koruyan 3D Güvenlik sistemini de (Visa ve MasterCard Güvenlik Koduyla Onaylanır) uygulamaktadır.

Satış noktasında ödemeyi tercih ederseniz, lastik ve bayi seçiminizin bir çıktısını almanızı ve doğrudan siparişinizi vermek üzere seçtiğiniz bayiye gitmenizi tavsiye ederiz.

Yapmış olduğunuz seçim özetinin çıktısını bayi sayfasından alabilirsiniz (hesap oluşturma gerektirmez).

MICHELIN Sanal Market'te, MICHELIN ürünleri taksitle satın alabilirsiniz.

Sanal Market'te aşağıdaki kredi kartlarıyla alışveriş yapabilirsiniz: Card Finans, Maximum, Asya Card, World, Axess, Bonus, Paraf.

Seçtiğiniz ürünleri onaylayarak alışverişi sonlandırma aşamasını tekrar deneyin. Kredi kartı limitinizin ve de kredi kartınızın yeterliliğini ve kartınızın internet üzerinden alışverişe açık olduğunu teyid edin.

Sorunun tekrar etmesi halinde şu numaradan müşteri destek hattımızı arayabilirsiniz: 0216 554 66 33

Lütfen tekrar ödemeyi deneyin, hata almaya devam ederseniz bankanızla iletişime geçin.

Bunun birden fazla sebebi olabilir:

  • e-postanız önemsiz e-postalar kutusuna düşmüş olabilir
  • vermiş olduğunuz e-posta adresi geçersiz olabilir
  • sipariş sürecini doğru tamamlamamış olabilirsiniz

MICHELIN Sanal Market'te bir ürün sipariş ettiğinizde e-postayla ürün sipariş onayını alırsınız; faturanız ise randevuya gittiğinizde bayiniz tarafından verilir.

MICHELIN Sanal Marketi'teki siparişinizi doğrudan bayinizi arayarak iptal edebilirsiniz.

Ardından bayiniz iptal talebinde bulunur ve size süreci onaylayan bir e-posta iletilir.

Sipariş özeti e-postayla alabileceğiniz ya da MICHELIN Sanal Market'te bir ürün satın aldıktan sonra yazdırabileceğiniz siparişlerinizin onayıdır.

Randevunuz sırasında sipariş onayınızı bayiye sunmanız gerekmektedir.

MICHELIN Sanal Market hesabınızdan ek kopyalar yazdırabilirsiniz.

MICHELIN Sanal Market'te siparişinizi tamamladığınızda, siparişinizi takip etmek üzere bir sipariş kodu otomatik olarak oluşturulur.

Sipariş kodunuzu sipariş özetinizin üst kısmında bulabilirsiniz.

Siparişinizi iptal etmek istemeniz durumunda bu kodu bayinize iletmeniz gerekmektedir.

4. BAYİDE LASTİK TAKTIRMA VE SUNULAN DİĞER HİZMETLER

MICHELIN Sanal Market'te bir lastik siparişi verdiğinizde, size tercih ettiğiniz 3 randevu tarihi sorulur.

Bayi bu 3 tarih alternatifini de değerlendirip uygunluk durumuna göre nihai bir randevu tarihi vermek için 24 saat içerisinde sizi geri arar.

Ardından lastiklerinizi taktırmak ya da sipariş ettiğiniz ürünleri almak üzere randevu tarihinde bayiye gidebilirsiniz.

Lastik takma işlemi ortalama 30 dakikada tamamlanır.

Randevunuzu farklı bir tarihe ve zamana almak için bayinizi lütfen en az 24 saat önceden arayın.

MICHELIN Sanal Marketi'ndeki siparişinizi doğrudan bayinizi arayarak iptal edebilirsiniz.

Ardından bayiniz iptal talebinde bulunur ve size süreci onaylayan bir e-posta iletilir.

Öncelikle bir randevu tarihi belirlemek üzere doğrudan bayinizle iletişime geçin. Bayiye ulaşmada zorluk yaşıyorsanız şu numaradan müşteri destek hattımızı arayabilirsiniz: 0216 554 66 33

Lastiklerinizi lastik takma servisi tercih etmeden satın aldıysanız, teslim almak için yine satış noktasına gelmeniz gerekecek ve lastiklerini nasıl takacağınıza ilişkin sizin bir çözüm bulmanız gerekecektir.

MICHELIN Sanal Market'te aşağıdaki hizmetleri satın alabilirsiniz:

  • Lastik takma, lastik sökme, balans işlemi
  • 6 aylık Lastik oteli (bu hizmeti verebilecek bayilerde)

Ayrıca Sanal Market'te satılmayan ancak doğrudan bayilerde sunulan ek hizmetler de satın alabilirsiniz (Patlak Tamiri, Lastik Etiketleme, Lastik Hizalama vs.).

Hangi hizmetlerin sunulduğunu lütfen öncelikle bayinin İnternet sitesinden kontrol edin.

Bu servis hizmeti, aracın üzerindeki mevcut lastiklerin nitelikli servis personeli tarafından özel bir takım ekipmanlar ile araç üzerinden sökülmesi, sonrasında janttan çıkartılması, ve yine araç üreticisinin tavsiye ettiği ebattaki lastiklerin janta takılarak araç üzerine monte edilmesi işlemidir. Lastikler araç üzerine monte edilmeden önce balans makinasında lastik ve jantın ağırlık merkezinin dengelenmesi işlemine ise balans denilmektedir.

Müşterilerin kışlık veya yazlık lastiklerinin kullanılmadığı dönemlerde bayilerdeki depolarda, lastik depolamaya uygun koşullarda muhafaza edilmesi hizmetine Lastik Oteli Hizmeti denilmektedir.

5. İade

İade ve Sipariş iptal işlemleri için öncelikle bayinizi aramanız gerekmektedir. Talebiniz gerekli koşullara uyuyorsa bayiniz müşteri hizmetleri ile işletişime geçerek aynı gün iptal işlemini gerçekleştirilmesini sağlayacaktır. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların iç süreçlerine bağlı olmak üzere iade talimatının verildiği günden itibaren 7 güne kadar sürebilmektedir. İade ve sipariş iptaliniz için:

  • Ürünün Kullanılmamış ve montajının gerçekleştirilmemiş olmaması
  • Alışverişin yapıldığı 15 gün içerisinde talepte bulunulması gerekmektedir.